Sf. Cosma si Damian, doctori fără de arginți


https://psaltiicatedraleipatriarhale.files.wordpress.com/2013/10/cosma-si-damian-ai-arabiei.pdf 

(slujba sfinților doctori fără de arginți alcătuită și pusă pe notație bizantină de Diaconul Cristian Alexandru)

Sfinții prăznuiți astăzi au fost din Arabia, foarte învățati la mestesugul doctoricesc si umblau prin toate cetătile si orașele, tămăduind bolnavii, neluând plată; si cu prilejul mestesugului propovăduiau pe Hristos. Iar în zilele lui Diocletian si Maximian, au mers la Eghea cetatea Lisiei si stând înaintea guvernatorului Lisiei și batându-i fără de milă i-au aruncat în adâncul mării; si cu vrerea lui Dumnezeu aflându-se pe uscat, si prinzându-i iarăsi, i-au aruncat într-un cuptor ars; si păziti fiind nevătămati, i-au răstignit pe cruce. După aceasta li s-au tăiat capetele, primind astfel cununa de la Hristos Domnul.

2 gânduri despre &8222;Sf. Cosma si Damian, doctori fără de arginți&8221;

  1. -Frumos articolul tau m-a impresionat ,eu personal am avut o pagina pe al meu blog ,, care a fost dedicata rugaciunii , unde am relansat rugaciuni scrise de biserica si scopul fiecareia ,dar in 2 ani am avut sub 5 vizite asa ca am sters pagina ,pacat ca lumea evita astfel de articole.

    Apreciază

Lasă un răspuns

