Concert


Duminică, 4 decembrie a.c., corul TRoNoS a concertat în Biserica Sfinţii Împăraţi, Parcul Călăraşi. Am postat aici o parte, urmând ca cealaltă să o postez săptămâna viitoare.

partea a II-a:

Elena Raluca „Am fost, am ascultat, am trait clipe minunate de inaltare si bucurie! Felicitari! Sunteti minunati!”

8 gânduri despre &8222;Concert&8221;

  1. si eu am fost duminica la concert si am ramas super impresionata de vocea si caldura transmisa catre public de protosul mihail, care face o treaba minunata alaturi de ceilalti baieti
    ca orice cantare, live-ul e intotdeauna cel care ramane in suflet
    sper sa nu ratez alte concerte din bucuresti

    Apreciază

Lasă un răspuns

