Concert la Suceava


În data de 5 decembrie, grupul psaltic TRONOS sub conducerea Ieropsaltului Cristian Todireanu a susținut un concert de muzică psaltică la Casa Tineretului, „Dom Polski”. In deschiderea Concertului au cantat Grupul Psaltic „Macarie Ieromonahul” condus de Daniel Petru Maxemiuc si Grupul Psaltic al Seminarului Teologic din Suceava dirijat de Parintele Tablan Lucian.

„Venirea Grupului Psaltic din Cadrul Patriarhiei Române se va scrie în istoria Sucevei, va fi de interes naţional, de interes turistic. Aceştia îşi vor lăsa amprenta, totodată, şi la trei mănăstiri din judeţ şi anume: Cămârzani, Voroneţ şi mănăstirea Humorului, unde vor concerta cu maicile şi cu călugării”, a precizat Gheorghe Nedea.

sursa:www.newsbucovina.ro

15 gânduri despre &8222;Concert la Suceava&8221;

  1. Sunt foarte de acord cu tine Nedea! Cei din Tronos sunt niste oamenii deosebiti si ai sa vezi ca o sa te sustina in continuare in planurile tale de viitor!Doamne ajuta!

    Apreciază

  2. măi nedea, învață mă să scrii corect gramatical !! ce tot atâta gargară faci?? aici lasi comentarii, pareri etc…nu povești de adormit…în fine, mai bine tac, dar totuși învață să scrii !!!

    Apreciază

  3. Buna ziua domnilor! avem si filmari. trebuie sa iei legatura cu mine. uite adresa mea: gheorghe_nedea id-ul meu de mess si vb k? dar te atentionez ca nu le vei primi ci ai sa vii la lansarea lor fiindca este meriul lor. tot ceea ce am filmat o sa le dam baietilor de la Patriarhie, d-lui secretar Dimitrie. El o sa primeasca bruturile.
    O sa fie puse afise in Bucuresti si o sa dam de stire cand o sa fie lansarea dvd-urilor! ceva unicat…

    Apreciază

  4. Va multumesc frumos tuturor care ati fost alaturi de mine.
    din culisele acestui eveniment CONCERT DE MUZICA BIZANTINA LA SUCEAVA.
    ORGANIZATORI c-tin IORDACHESCU SI GHEORGHE NEDEA.
    Acest proiect trebuia sa aiba mai de multa vreme la care am lucrat 4 ani de a aduce acest grup psaltic din cadrul Patriarhiei Romane adica Grupul Psaltic Tronos-Bucuresti.
    Dat fiindca eu sunt specializat in muzica liniara si nici decum in cea psaltica asa ca si uite povestea cum de am facut asta?
    Acum ceva ani in urma am organizat un eveniment la Bucuresti in cadrul Facultatii de Teologie Ortodoxa -Bucuresti Suflet pentru Suflet si organizatori tot noi fiind. Nu a fost usor nici aici de a face acest eveniment a fost foarte greu in fine ma opresc aici si sa continui. Imi mai trebuia ceva si acel ceva lipsea si l-am intrebat cum sa aducem noi un Grup de coristi ca acest eveniment sa aiba mai mare amploare si am invitat pe cei de la Tronos habar nu aveam cine sunt. L-am contactat pe C-tin si el mi-a zis cine sunt ei si cine este seful lor. Seful lor cine era decat nimeni altul Protopsalt Mihail Buca. Eu avand activitate foarte multa si inainte intr-un ong asa ca am luat asupra mea comunicarea. L-am sunat pe protopsalt la care l-am tiinut numai in domnia voastra ca asa trebuia sa o tin si mai ales ca el trebuia sa-mi vina gratis nu cu bani. Discutia era foarte tensionata dar am reusit. Il sun pe C-tin omule am reusit sa bucurat si ma intrebat cum am facut de am rezolvat de imi vine gratis. I-am zis dar ce tu stii numai de bani uite ca se poate ma felicitat si am trecut la treaba. A sosit momentul evenimentului au venit cei de la Tronos sa cad jos cand iam vazut in hainele alea lor lungi negre de zicea-i cas calugari.
    In timpce concertau ei am zis ca ar fi bine sa e arat si eu sucevenilor mei un spectacol de o inalta calitate si m-am pus e treaba.
    Am luat binecuvantare de la IPS Pimen – Suceveanu cu sprijinul Pr Horga si am luat-o am zis ca deacuma trebuie s afac treaba.
    Am inceput sa da comanda de afise apoi am luat bucata cu bucata de oras am pus am contactat foarte multi preoti si protopopi ai judetului si toti au zis ca este greu si ca lumea nu are bani. Iata ca din start sa mers cu stangul ei au negat acesta nu eu.
    Nu m-am uitat la ei ce au zis am luat-o d eunul singr am avut o echipa mare de tot si daca era sa fie era bine daca nu ma lasau balta. Trebuia sa ma pregatesc caci era imaginea mea in joc nu trebuia sa ma joc cu asa ceva.
    Vazand astfel si ca lumea fuge de responsabilitati am luat de unul singur si cu C-tin si am luptat foarte mult. dar in schimb am avut ajutoare si inca cine si nici mie nu-mi vine a crede Pr Horga, Pr Carausu, Pr Filip, Pr Baltag Pr Vartolomeu Pr Argatu si cateva babute care m-au sprijinit moral atata. Am vazut ca multi colegi care vb aceea astazi sunt ceea ce sunt au zis ca vad pe internet nu-mi venea sa cred ceea ce aud nu m-am uitat a ei am continuat sa merg mai departe. A sosit momentul concertului aici am fost tratat ca pe un nimeni incat nu sa vazut respect din partea unora suceveni si-mi pare rau ca trebuie sa o spun dar asta este realitatea incat m-au furat pe fata si vb aceea fiul unui politist care se crede el credincios si impreuna cu taicasu si cu masa au luat bilete din sala si le dadeau oamenilor de afara ca sa vedeti. Am avut un noroc chior nustiu dar am muncit mult si Dumnezeu nu ma lsat am biruit ca si asa ma cheama Gheorghe si Gheorghe tot timpul a biruit asa ca… dragi suceveni eu am un as in maneca ce ati crezut ca m-am facut de ras nu sub nici o forma ci voi ati aratat cata cultura aveti in cap si vb aceea a fost organizat de un amarat de la orfelinat iar banii au venit de la Dumnezeu prin munca ce am depuso la iconitele alea asa ca…
    Felicit Grupul Tronos ca au rabdat si ca m-au sustinut si ei ca de astfel eram un om mort ca sa vedeti niste straini m-au sustinut nici decum voi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

