La multi ani 2010!


Psaltii Catedralei Patriarhale si deasemenea corul Tronos va multumesc pentru urarile adresate. Multumim tuturor colaboratorilor si celor care ne-au sustinut in anul ce a trecut precum si celor ce ne-au ascultat cu mult drag si ne-au impartasit  adesea gandurile lor.

Speram sa fim aproape si in noul an, cu cat mai multe realizari ce aduc bucurii si pace sufleteasca!

La multi ani!

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Va doresc un An Nou plin de sanatate, bucurie, pace, noroc in tot ceea ce va doriti si cat mai multe impliniri! Sa aveti parte de tot binele si sa continuati a ne bucura cel putin la fel de mult ca si in anul care tocmai se incheie, prin tot ceea ce faceti!
Un sincer si calduros “La multi ani”! Madalina Mircioiu

8 gânduri despre &8222;La multi ani 2010!&8221;

  1. Multumim pentru toate momentele de inaltare duhovniceasca pe care ni le oferiti.Sa va dea Dumnezeu putere in noul an pentru a continua ceea ce ati inceput.

    Apreciază

  2. Felicitari pentru felul in care cantati si de fiecare data, cand avem ocazia sa va auzim, reusiti sa ne bucurati . Sa va dea Domnul sanatate si sa aveti un an plin de realizari duhovnicesti. La multi ani!
    Am fost fericita de curand sa vad/ascult o inregistrare din 3 Aprilie 2009 cand ati fost in orasul meu. Regret ca nu am fost atunci la catedrala insa nu am stiut. Poate o sa am bucuria pe viitor sa urmaresc un concert live.
    Astazi, am ascultat pe Trinitas Tv, dupa Vecernie, Paraclisul Maicii Domnului. Imi doresc sa reusesc, sa inregistrez si eu Paraclisul la un moment dat in formula cantaretilor din aceasta seara. Numai bine, Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. Din toata inima … la multi ani … multumesc pentru toti mai ales Mihai si Gabi… un an nou plin de sanatate , bucurie si succes

    Apreciază

  4. Va doresc un An Nou plin de sanatate, bucurie, pace, noroc in tot ceea ce va doriti si cat mai multe impliniri! Sa aveti parte de tot binele si sa continuati a ne bucura cel putin la fel de mult ca si in anul care tocmai se incheie, prin tot ceea ce faceti!
    Un sincer si calduros „La multi ani”!

    Apreciază

Lasă un răspuns

